Saturday 18 February 2012

today is my bz day

just got back from work . ya allah . penat nye  tak payah cakap. tuhan jew yang tau . tapi hari ni , aku dapat 1 lesson . a gud 1 . aku belajar untuk tak letakkan kepercayaan dan dengar cakap orang laen dari mulut tuan punye badan . sebab sometimes , orang yang kite anggap boley dipercayai , kemungkinan besar , orang yang akan tikam kite . aku cakap bukan men cakap jew , tapi aku adew proof . tadi mase aku kije , aku  dok prep @ prepared barang kat belakang , tetibe datang sorang akak ni , ajak aku berbual . aku layan kan ajew r . nak uad camne , lau tak layan kang kate aku menyombong lak kan ? baek layan . layan gitu-gitu jew r. akak sorang ni lebey dikenali kat tempat aku kerja as gosip monger . bende yang wajib adew kat setiap tempat kije kan ? mule- mule aku layan gitu-gitu je la, p citer yang ye ajak gosip tu cam menarik tertarik and debooom ! its about orang yang same aku tulis kt blog ni semalam . its about y n miss .nak dijadikan cerite, arytu , 'y' , miss n akak yang ajak aku bergosip tu pegi melaka 3 orang . 'y' g melaka nk g jumpe new bf ye . kebetulan lak , new bf nye c 'y' ni , orang yang same c kak gosip ni minat . hahaha . ukan nak cakap afew la , kak gosip ni , seboley2 tamo ngaaku die ske kat bf c'y' . bengong2 . p dari cerite die memang dengar jeles . mesti korang pk lesson afew yang aku dapat kan ? lesson nye ialah jangan cepat percayekan orang . sebab afew , kakak gosip tu mule2 rapat ngan diorang . tapi disebabkan die jeles , die sanggup kutuk  'y' n miss kat aku . lau pun aku ta berafew rapat ngan miss n 'y' tapi tak patot kutuk diorang sampai citer mende ukan-ukan kat teman sekerje . bodo abess !

p/s : mase susa , ko carik diorang , bile senang , ko buang . hampet tol !!!

No comments:

Post a Comment